13 Oktober 2011









Salam,


Mood berblogging hilang ke laut..Wahai mood sila lah ke mari sayang..Come 2 mama..hihi ok saje melawak di kala hati tengah berkelana..;( Dulu kan org cakap bila dah dekat nak kahwin ni mmg macam2 dugaan yang menanti kita..Saya akui dan saya mengiyaikannya..Mmg byk sgt ujian dan dugaan,hanya bakal2 pengantin jer yang akan tahu kepayahannya hendak meliasasikan sebuah majlis idaman mereka..Yang mana pada saat itulah ramai org yang campur tangan,byk idea yang bercanggah,byk pertelingkahan..Huhhhh,sgguh penat...



Selalu tinggal karangan tanpa penutup..hihi


k bai






1 ulasan:

sweethOneY berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.