21 September 2010

Kisah Raya Saya Part2

Ni N3 bahagian kedua yer utk kisah raya saya..=)

Sehari nak raya sempat lagi inda tarik adik2 inda
ajak teman inda pergi beli barang2 dapur n brg2 kperluan lain..


Tgok adik lelaki inda pening kepala dia duk layan kakak dia ni..
Kjp nk g sini n kjp nk g sana..hihihi,nasib ko la labu.


Di malam raya..
Kemas2 rumah,hampar sekala karpet2 yang ada..
alih perabot sana sini,letak bunga sana sini..
isi kuih dalam balang..Pah tu tertido letih..huhuhu
Macamlah kerja kuat sgt kan.



Di pagi raya...
Ni lah baju raya inda..
Hijau lagi tau..Sama baju ngn dak gemokkkkk...
Tp syg pic inda ngn dakkk gemok tiada lam fone inda, ada
lam fone dia jer se..;(
Hari raya pertama hanya duduk di rumah sahaja
melayan tetamu yang datang.Petang baru ikut mak n ayah
ke rumah saudara mara dan umah nenek.

Maaf yer byk pic inda xambik di hari raya pertama coz
mood kuranggg ckit..Der masalah negara ngn dakk gemokk..
ermmmm,malas nk cerita panjang..Layan gbo lain lak yer..

Hari Raya Kedua..

Nenda kesayanganku..


Kawan2 ku..



Tamat......
akan bersambung n tunggu N3 yang akan datang yer..

4 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

pic melaram die dah kuar...
:)

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

selamat hari raya..hope belom terlambat untuk wish yapp!

..DaK KeCiK.. berkata...

Meniti Senja-Biasalah tu bro,silalah faham ngn kawan ko ni..hahhaa



Fifiey-Slmt hari raya jgk buat awk...masih blm terlambat lg ni..thanks visit my blog.

Jejaka Desa berkata...

Cian...Sampei tetido buat keje.Ok la tu.Latih2 diri untuk menjadi isteri...