24 September 2010

..PataH Hati..


Saya sekarang single???
Saya xdapat terima semua ini...
Saya masih lagi mencintai dia...
Masih lagi perlukan semangat dari dia...
Begini perit rupanya bila harapan berkecai di tgh jalan..=(
Nak meraung tapi tiada suara,nak menangis tapi dah kering air mata..
Ya Allah,kuatkan lah semangat ku...
Mom,i miss u so much...
Nak balik jumpa mak,nak peluk mak erat2
nak bgtau yang anak mak perlukan kekuatan dari mak..



So damn.......!!!!!

10 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

berita yg langsung xsedap didengar...

..DaK KeCiK.. berkata...

Meniti Senja-
yang xsedap di dgr tu lah knyataannya..semalam adalah kngan dan hari ini adlh kyataan..nk @ x aku harus terima.
Thanks support me!!

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR berkata...

weyhh...
g arr karaoke...

..DaK KeCiK.. berkata...

Alvin-
bler ko tukar nama ni...

..DaK KeCiK.. berkata...

Alvin-
bler ko tukar nama ni...

mohdhairihassan berkata...

eh nape ni...?

..DaK KeCiK.. berkata...

Mohdhairihassan-
lumrah hidup berkapel....
ada pasang surutnyer..

Yana@Nana berkata...

salam.. jgn sedih k.. sabar yer.. pasti kebahagia akan dtg nanti..

intanurulfateha berkata...

:"( samelaa

haidi takeAfoto berkata...

linda..sbr2 ek..jgn pk sgt..buat2 bz..jgn bg diri kite ade masa utk pk hal2 yg lepas..cari jer benda nk buat..hang out ngn kwn2..lg kite pk lagi kite akn sedih...lgi xleh trima kenyataan..takut nti kite akan buat benda yg mmg xpatut kite buat..melutut merayu mntak bg peluang..even mmg obvious kite xsalah..hmm menulis berdasarkan pengalaman....