17 Ogos 2010

BeRjiMBa SaMbiL MeLaNtaK KePcHi..

Ni N3 seminggu sebelum puasa ea..
Kang xpasal2 ko ingt aku tak berpuasa kang..Sentap aku tau~
!
!
Membe kesayangan inda ni ada mai kuantan
utk jumpa inda..Dah berbulan2 dah tak jumpa..huhu
Bawu jer bulan2 tak masuk tahun lagi,apa daaaa kecoh jer.
!
!
!
Kiemah
!
!
NuR n ZaRif (adiknyer)
!
!
!
Gedik santai bersama adalah harus binti wajib..;D
!

!
!
!
!
!
Dan masa yang di nanti telah tiba...
jeng..jeng..jeng..
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Sesungguhnya saya tidak keji tunjukkan ini
semua pada anda..miahahahaaaaaaaaa
!
!
!
!
!
!
Hikss,kenyang pewut suka hati..lalalalalalalalalaaaa
KFC hot n spicy adalah yang terbaik okey..
KEK itu sesaja beli sebab tgok cam sedap
tapi biasalah kek ni kang hanya indah rupa jer dari rasa..
!
!
!
!
!
!
Sale..Sale..Sale..
Rambang mata nak pilih baju..
Ingat nak beli baju utk diwi sendiwi
alih2 ternampak baju t-shirt yang sangat sesuai
ngan budak gemok saya so apa lagi saya rembat ajer lah..
Mucukkk harap anda suka ngan baju tu!!Winksssss

3 ulasan:

Jejaka Desa berkata...

Hari2 belasoh Kepchi.Tak muok ke weh...

alvin takda umah harga 8juta berkata...

huh..
mmg keji la bila tunjuk ayam kepsi tyme ni..

cik helena berkata...

comelll sangat!