05 Oktober 2010

..LoNeLy..

Menatap indahnya senyuman di wajahmu..
Membuatku terdiam dan terpaku..
Mengerti akan hadirnya cinta terindah..
Saat kau peluk mesra tubuhku..
Banyak kata yang tak mampu ku ungkapkan kepadamu..
si dia dulu suka nyanyi lagu ni utk saya sambil petik gitar=(
apapun yang terjadi..
Berjalan lah tanpa henti..
airmata mata tertahan..
Waktu untuk di jatuh kan..
Semoga kepergiaanmu..
Tak akan merubah apapun..
Semoga mampuku lawan kesepiaanku..
Nangis lagik..;(

arghhhhhhh,xmo sedih2 lagikkkk..
Sekarang masa untuk bergembira..
oooo lala....
Warna merah sentiasa bangkitkan keceriaanku..=)
Kesedihan dan kesepiaan nyah kau dari hidupku...
Selamat datang kebahagiaan..

P/S: Kenangan kamu tetap hidup dalam diri saya..Bersama kamu saya kenali erti cinta,erti kebahagiaan,erti kerinduaan,erti kesabaran dan sekarang erti kesedihan..Walau per pun yang terjadi kamu tetap yang terhebat buat saya..Kalau lah peluang masih ada saya akan buat yang terbaik utk kamu selepas ini...saya tahu ini hanyalah sekadar harapan dan akan kekal harapan..

Really2 miss u dear..





3 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

kuat kan semangat kwn...

haidi takeAfoto berkata...

linda...linda duk kuantan ek skg..sy ade kt kuantan ni...weekend ni nk g cherating, g shooting.stay hotel sane.linda..sy 2,3 kali ulang2 bace pe linda tulih..try to understand..mcm fhm..tp xtau la kot sy slh fhm...pape pn..yg lpas tu lepaskan jer..anggap je kenangan..manis or pahit kite kene terima..mmg dah tertulis mcm tu..redha je..insyaAllah ade hikmah sume yg jadi tu...byk kite leh belajar...ok...hepi2 ek..senyum2 ek...cakkk..heh

..DaK KeCiK.. berkata...

Meniti Senja-thanks kawan..