01 Oktober 2010

..Make Up uTk Mata..

Al-kisahnya pada suatu pagi khamis
aku telah bgn dengan lambatnyer...
apa lagi cepat2 lah aku n buat per yang patut..
tiba2 time nk kai cotac lense tu leh pulak lense aku
tu koyak...aduhhhhh,nper la ko nk koyak2 pagi2 ni kang
dah la aku da lambat nkg kjer ni..
Kesudahannya pergi kerja la aku dengan
keadaan teraba2..Ya ampun,sumpah aku nmpak
objek yang dekat2 ajer.Yg jauh2 aku xleh nmpk lgsg...Sadisnyerr.=(






Resultnya
aku tewos g bli lense sampai 2kotak ok..
Gewam punyer pasal..Grrrrr~
Gewam kat diri sendiwi erkkk..hihi
jgn salah faham.


Kaca mata manyak mulah2 oooooo..
Tuan kedai tu siap nk kasi mulah2 punyer kat aku..
Tp maaf aku lom tergerak ati nk kai kaca mata..Titik...!!!!



Lihat mataku,cantikkk kang...(sebut ala2 iklan tu ea)
Ok ni wajahku pagi tadi...
Ngan lense terbaru..
Xder teraba2 dah...hahahahahha
Susahnya hidup bergantung pada org ni eh silap lense lah...
Haippppsss~

4 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

bukan ko memang kaki raba ke walau nampak???
hahaha..

lan_ax berkata...

spare la 1 spek mata dalam handbag or kt rumah.. kalo jd lg, ada la benda yg bole membantu gk dari jln x nmpak pape..

Linda Sidek berkata...

Meniti Senja-jahat la ko...werkkk

Ian_ax-ok awak..thanks ats nasihat.

haidi takeAfoto berkata...

wahh cntiknye mate...heheh setuju statement kt profail tu..kdg2 kenyataan amat menyakitkan...hmmmmmm