29 Januari 2011

..5 aRi LaGi StatuS SaYa aKaN BeRtuKaR..

Hai Hello..
Cubaan update belog dengan tangan yang gigil2..
Lau lah tangan ni tulis dekat kertas konpem kowang akan nampak gegarannya..hihi
ok tipu..
Sebenarnya saya tidak mahu memikirkan apa yang terjadi
selama 5 ari lagi sebabnya mahu saya akan nangis kerana
selepas itu tiada lagi istilah main2 untuk masa depan saya,tiada lagi perangai budak2 atau tak matang dalam hidup saya,tiada lagi dapat keluar sesuka ati dengan kawan2 lelaki,tiada lagi shopping2 selepas ini sebab mau kumpul duit manyak2,tiada lagi,tiada lagi dan tiada lagi..Wehhh,berapa manyak tiada lagi daa..^-0
.
.
.
Budak muka Bulat ngan Budak muka Bujur tapi comel.. .
.
Ok ni mungkin last date sebagai pasangan kekasih..
Pah 5 aritu mesti owang akan cakap,
Eh,awak nak g dating ngan tunang awak ker?
Rupanya dia ni la tunang awak?
Ko asik kuo ngan tunang ko jer?
Jom lah kita kuo ajak tunang ko skali..
Hihihihi,malu2 lah pulak bila sebut tunang2 ni..
kahhkahakahkah,poyos jer.
.
.
Untuk tatapan pandang lah wajah saya kerana ini lah gambar yang terakhir saya akan letak dekat belog ni kerana ari ni saya mau balik kg,so bila saya mau balik kg kmungkinan saya bz @ buat2 bz sama ngan mak saya untuk decide menu apa yang akan kami hidangkan pada guest2 nanti..Tapi lau kmungkinan belog ini terhupdate anggap lah itu hantu saya..hahahahahaaa,larikkkkkkkk!!!!!
Buwerkkkkkk

Doakan moga majlis saya akan berjalan dengan lancar dan doakan semoga jodoh kami berkekalan..Amin..

Meh la sama2 Amin..;)

3 ulasan:

Yana@Nana berkata...

SELAMAT BERTUNANG... amin yana doakan semua berjln dengan lancar..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

semoga ko berbahagia kawan...

Linda Sidek berkata...

Yana@Nana
Thanks yana..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
;) doakan kita selalu k.