02 Januari 2011

..SaYa Mau YaNg iNi..

Beberapa hari yang lepas........
.
.
.
.
.
.
.
.
Saya : U,egok ah epon i ni skrin dia dah rosak la. Nak ambk n nk egok gbo pon xbest. ;(
Dia : Alo,yer ker..
Saya : (Muka kesian) sadis jer i egok epon ni tau.
Dia : Ato keda la kita g baiki nak?
Saya : Tak mau la,sempena tawon baru ni igt mau kai epon baru.. Tapi wit lak kurang. Lau lah ada org mau kasi alangkah indahnya.(drama..drama..drama)
Dia : Lau cam tu i belikan u epon baru nak?
Saya : Grlpppppppp...(Pengsan)hahahahaaaaa
.
.
Dia suh saya pilih mau epon camner...Dan saya memilih ini...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jangan jeles.........
Rasanya ini yang terbaik n harga pon terbaik.
Tp dia ok kang ajer...Whoaaaaaaa,sayang kamu manyak2 la sayangggg.
Kamu tak bg epon ni pon ite sayang gak kat kamu.hihi

2 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

untung2...
hehehe....

~♥ iella ♥~ berkata...

alaa..nk wat cmna...terasa jelous lak..nak gak 1 leh tak..?

http://fadthnwan.blogspot.com