22 Januari 2011

..MaNa Dia TaHu Ni..?

Morning....
Pejam celik Pejam celik upenya dah hari sabtu kang ari ni..
Esok ari ahad ingat mau pergi cari for tunang.. (Pic time mula2 kapel,blushing ag)
.
.
.
Berbalik sal baju tunang inda ingat mau beli yang simple cam ni jah.
See cantik kang..?
.
.
.
.
Oppps,lupa mau bgtau inda pat adiah ag dari si dia..
Wahhhh,bestnya mak aritu pat BB skunk pat adiah ni lak.
Yang buat inda xsangka tu cam ne erkk dia boleh tahu
yang inda suka sangat ngan adiah yang dia bagi ni?
ermmmm,pe2 pow thanks sgt dear..
Arap2 pah kawen nnti pow u akan pemurah jugak eh.hihi
Nak tahu pe adiah nya kali ni..
jak eh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaa
Gelang kaki emas..Hepi xterkata inda..
thnks sgtttttttttttttttttttttt..^-0

Ntah nper tiba2 inda mau nikmati ini coklat.
Lau bgtau si dia konpem akan sampai sekotak
coklat ni kat offis inda nanti..hihi
Hello,sayangggg..
Saya rasa nak makan coklat ni jer????
wakakakakaaaaa,gedik!!!!
Dia sangat pemurah dan saya amat mencintainya,
ok bai.

5 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

nak adiah saje...

..DaK KeCiK.. berkata...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
biasa la,tp i bukan meminta2..hahahaa

PutRee SeJiNjaNg berkata...

wah bertuah nya inda...mmg baik hatilah si dia tu..huhuuh..

hans berkata...

wah
bestnya dapat gelang kaki emas

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

sweethOneY berkata...

yessssss... lelaki pemurah mmg akan lebih disayangi. hihi. untunggg ko inda oiii