05 Januari 2011

..SuRaTaN aTau KeBeTuLaN..????


2011 meluncur dengan lajunya dan permulaan bulan ini terlalu banyak menguji otakku..Kadang tu benda-benda yang bukan masaalah aku pon akan jadi masaalah aku jugak sebab biasalah kita hidup ni ramai manusia yang saling berkaitan dengan kita so secara automatiknya aku pon akan terlibat sama dalam masaalah orang lain tu..huhuhu
Harap-harap uols semua faham per yang aku nak sampaikan ni...^_^
Bulan Februari akan muncul tak lama lagi,segala persiapan pertunangan aku tak buat lagi ni.Errmmmm,barang-barang hantaran mungkin hujung-hujung bulan nanti la kot aku g heret si dia tu terjah mane2 butik untuk cari baju tunang aku pah tu g beli hantaran..Jenis aku ni suka nau buat kerja-kerja last minute sebab aku suka rasa kelam kabut tu.hahahahaaa macam ni punya manusia ada ker?Bab pelamin dan gubahan hantaran aku bulat-bulat serahkan pada mak saudara aku..Untuk makanan pulak aku serahkan pada mak n ayah aku jer tentukan menu apa yang hendak di sediakan.Aku pulak berbelah bagi samada mau mekap sendiri or panggil jurusolek..aduhhh gue udah pening ni..^-0
Cuti lak harus lah kena apply seminggu sebelum majlis ye dakkk..
Apa lagi errrkk?errmmm tu jer lah aku nak bgtau korang per yang ada lam pale otak aku ni.Nanti lau ada hal-hal lain aku menyalak-nyalak lak kat belog ni tulis apa yang aku rasa mau tulis.hahahahahaaaaaaaa..Ok tu jer,babai

3 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

babai....

Jejaka Desa berkata...

Apply cepat2 weh.Senang koi nok belek2 kalendar

PutRee SeJiNjaNg berkata...

pppsssttt chantek gambar tu... i likeee!!! :)