03 November 2010

..BeHeNti MeNgGaNgU HiDuP aKu..Titikkk.

Ko hanya manis semasa kau perlukan aku..
Bila kau tak perlukan aku,kau buang aku begitu saja..
Kau pentingkan kawan2 ko dari aku..
Sudah banyak kali kau kecewakan aku
bila time aku mgharapkan sesuatu dari kau..
Kau bagiku kemewahan tapi kasih sayang kau
xsemewah apa yang kau beri padaku..
Cukuplah aku terseksa hanya setakat ini..
Tlg jangan sakiti aku lagi...
aku merayu,aku mohon..
Kau terlalu cemburu,terlalu ego hingga kan aku
nak berkawan dengan org pow ko xbg..
Oiiitt,ko ingt aku ni beruk ker yang xblh nak
brkawan ngan org lain???
Yg kau keluar bersama kawan2 ko tnpa mghiraukan aku tu
ko xfikir???Ko cakap ko sayang aku sgt2..
Tp bila aku perlukan ko,kau xada..
Kadang2 aku rasa aku sperti single lady sbb kemana2 saja
aku nk pergi kau asik bz jer..Dalam setahun sbyk mna sgt ko
luangkan masa utk aku..Aku jer beria2 nak jumpa ko tiap
masa..Bila kat belog ni aku cerita ttg romantis kita,padahal ko tahu
tak aku rasa hipokrit sgt sbb bkn tu yang sebenarnya yg berlaku.
Ko paksa aku tulis ttg romantik ko..
Tp sepanjang aku kenal ko,mula2 dulu jer ko romantik..
Lama-kelamaan romantik ko hilang..
Ko dah jarang sms aku,ko dah jarang coll aku.
Bila aku tyer ko sal knp ko da jarang sms dan coll aku
ko cuma jawab ko bz,ko xcht,ko ada kjer..
Tp xkang xder masa sesaat utk sms aku bgtau
ko dalam keadaan ok @ ko dah mati..????Susah ker?
Ko tahu aku terlalu cintakan ko,ssh aku nk jatuh cinta ngn org
lain lau dang aku suka kat seseorg..Tapi ko sia2 kang cinta aku..
Ko sia2 kang kesetiaan aku pada ko..
Bila lama2 ko buat aku cam tertanya2 ttg hubungan kita..
Ko gantung aku xbertali..aku teros lagi bersabar dengan
segala karenah ko..Aku rasa airmata aku dah kering utk tangisi
nasibku..aku cuba lari dari hidup ko secara perlahan2..
Dan hingga suatu saat cinta aku dah mati utk ko..
Terkubur bersama duka dan laraku..
Saat kau terasa kau dah kehilangan aku,saat tu lah
kau cakap kat aku yang tiada lg org nk sms kata2 manis kat ko..
Tiada lagi suara manja aku merengek2 mahukan perhatian dr ko..
Cukuplah wahai ex CINTA hati ku yang dulu pernah wak aku terluka..
Cukuplah..aku xmampu nak menangis lagi dgn sgala prgai ko.
Semua org igt aku tinggalkan kau sebab aku jatuh cinta ngn org lain
tp hakikatnya hati aku dah mati utk ko sejak dari dulu lg.















3 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

pic last sgt emo...
aku doakan ko bahgia...

Zumie berkata...

syg..aku terlepas something ke..sedihnye bace..aku paham pe ko rasa.


chill dear:)

..DaK KeCiK.. berkata...

Meniti Senja>Seemo diriku..

Zumie>Ermm,xder jodos cygg.