19 November 2010

..SaMBut AiDiLaDHa SecaRa SeDeRHaNa..

Salam uols..

Org lain dah berduyung2 wak N3 ttg sambutan ari raya aji
diorg..Yang aku ni baru terhegeh2 nak upload pic n nak
taip ttg sambutan ari raya aji aku..huhu
Dasar pemalas..=)











Saya di pagi raya..
Raya kat ofis yer kawan2 kna stanby..




Muka hepi tapi lam ati Tuhan jer yang tahu..=(


Rindu family saya..!!!












Ni N3 di petang raya yer..Lepas balik dari kerja tewos g mandi2 n siap2 coz si dia ajak g umah kawan2 dia..Kiranya tidak lah sedih sgt kang coz kira ada org yang tersayang jgk kat cni..huhu
Baju raya sy xbeli..Kai yg sedia ada jer..=)







Sapa2 umh kwn si dia tewos salam ngan mak2 n ayah2 kawan si dia pah tu tewos cari makanan..hahahahaaa,lapar tahap gaban..Pewot teringin nak makan nasi tp non ado..Yang ado cme rendang,ketupat,nasi himpit,kuah kacang pah tu rendang lg n rendang lagi dan lagi..Jemu!!!
Krna lapor ku telan jua..(byk songeh lak kang,babab kang bwu tahu)



















K lah tu jer kita nak cerita sal sambutan ari raya aji kiter..
Teringin nak tgok org sembelih lembu secara live tp kat kuantan ni aku xnmpak lembu pon..
Yang ada cme anjing yg suka menyalak tu..Mencikkkkk.

4 ulasan:

Zumie berkata...

hye comey...windu ko:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

lame giler xhupdate kan...
hehehe...

..DaK KeCiK.. berkata...

Zumie>Rindu kamo jgk sweetheart..
Meniti Senja>hahhaaaa,pnyakit malas dtg da..

cik helena berkata...

raya dah abis dah..hehehe