01 November 2010

..SaKiT HaTi..

Urmmmm,ingat kan manusia yang berhati busuk ni dah nyah
dari mgganggu hidup aku tapi sangkaan ku meleset..
Hari ni lalat (lalat lbh sesuai kot utk org cam dia tu) mgacau
aku lagi..Ya Allah sakitnya hati aku..
Di depan pandai bermuka2 pulak tu..
Muka baik giler ko tapi kat blkang aku dia kutuk2 aku..
Dia tak tahu org yang dia jaja kisah2 ku itu akan cerita kat aku balik..Stupidddd...Fullstop.
Now hati dah terbakar giler2,nak jer aku serang lalat tu..
Tapi bila fikir2 balik lau kita berlawan ngan org yang pendek akal
sampai bila2 pow xkang ada kesudahannya..
Dia akan cari jalan lagi utk buat kita makin sakit hati kang..hurmmmmm
Ya Allah sesungguhnya aku tak suka bermusuh-musuhan..
Benda tu mak aku xpernah ajar sejak dari aku kecik
tapi kenapa ada jer org yang nak memusuhi aku?????

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
..Tidur adalah terapi terbaik di waktu kita marah selain bersolat,berzikir dan berwuduk..












Nak tido lu..
Bai

2 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

tdo awal rupenye...

..DaK KeCiK.. berkata...

Meniti Senja>
Tido lbh baik dari kita sumpah org yang berhati busuk kang?