26 Mei 2010

..HaRi iNi SaYa KeNa Ot Lah..huhuhuhuhu

..Pic yang tiada kena mengena ngan tajuk,sjer inda nak hargai hasil kerja tgn alvin takde umah..



Tak best dah rasanya bila dapat arahan dari bos
memaklumkan yang hari ni inda kena OT..
Kerana JeJaKa iNi MC.Sakit tekak katanyer
sampai suara pun tak keluar..Ciannyer kat dia..
Rehat banyak2 tau n jgn lupa makan ubat tu..

4 ulasan:

angah iza berkata...

Alvin : ko wat kan tok inda je ke? utk aku x de? apa punye kawan daaaaa !!!!!

Inda: kalo OT,duit pon masyukkk..nanti leh belanja sis key ep ci :P

:::DaK KeCiK::: berkata...

angah iza:)
xbaik ckp kt alvin cam gitu tau,dia tu baik ngn kwn2..hahaaaa(dengan harapan alvin lanje aku mkn,coz ak puji dia)

kepchi jer tak nak mkn benda lain ker?

makdara terdiva berkata...

blog comel..org nye pon comel... :)

:::DaK KeCiK::: berkata...

Makdara terdiva:)
Ahakksss,comel ker?
THank u follow inda,nanti inda follow akak k.