27 Mei 2010

..HaRi YaNg LeMau..

Alolo,comelnyer dia...Suka tgokkkkkk...hahahaaaaaaaaaa



Selamat Pagi Malaysia..
cewah ayat kooooo,cam PM jer..hihihi
Sekali sekala berlagak cam org glamor apa salahnyer kan.
Errrrmmm,inda kat ofis ni..
Ngantuk sbb tewas dengan cuaca
yang dingin..Haissssyyyyy,syaitan ni
suka nau tau bertenggek kat mata aku ni..
Cecepat weh baca ayat suci AL-QURAN
biar syaitan2 tuh lari lintang-pukang...Miahahaaaaaaa
Oklah nak break dulu coz now masa utk makan..
Nak makan ape yer hari ni?
Dalam kepala rasa nak makan lontong,laksa lemak,nasi minyak,
nasi ayam,mee sup n macam2 lah...
Nafsu makan sentiasa menguasai diwi ini,
Tapi Badan still tinonet cam gini..Nasib badan..
Tapi aku bersyukur aku tak ada penyakit
walaupun aku kecikkk..Syukur Alhamdudilla,AMIN..
Bubeyyyyyyy!!!!!Hepi Good Day..

11 ulasan:

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ berkata...

have a nice day inda

:::DaK KeCiK::: berkata...

Chentalya:)
thank cayunk...

Mr feckry berkata...

ala:makang le nasi dagang

angah iza berkata...

amboi.....
selera makan mengalahkan hantu raya :P

:::DaK KeCiK::: berkata...

Mr Feckry:)
Inda kurang gemar ah makang nasi dagang bro..Ko org trganu ker?Cam kenal jer?

:::DaK KeCiK::: berkata...

Angah iza:)
Hantu raya lak menyerupai aku..hahahaaaa

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

ya Allah angah iza..sampai ati kau samakan dak kecik ni ngan antu raya..
hukhuk...


dak kecik..
u mam apa tadi??
mam la zebra masak kicap..
layan gak..

* f i f y berkata...

dear...i varu nk tanye...awat wat blog varu..?

Rowena Chasez berkata...

lorhh..
bestnyer u..
kuat mkn tpi bdn maintain..
haisshhh!

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.betul3
.bdan kcik, tp kuat mkn
.tp x besar3
.cmne nk buat ek?
T_____________T

:::DaK KeCiK::: berkata...

Alvin takde umah:)
Kak iza grau jer tu..huhuhu

Inda tak suka mam zebra msak kicap tp dakkk Gemok aku yakin dia suka..:)


*fify*
Fy cayang,blog yg dulu tu inda lupa kata laluannyer..hahaaaaa



Rowena:)
Tu lah bertuah dpt badan kecik,xyah nak diet2 bagai..



Intannurfateha:)
Intan,inda dah byk kali cuba produk utk gemuk kan badan tp still cam gini gak..Atau pun kita ada masalah dalaman kot yang,,:)