30 Mei 2010

..PuNaH HaRaPaN NaK DatiNg,CoZ KeNa Ot LaGiK..

Pagi tadi dalam dalam jam 0935am inda terima
sms dari no rakan sepejabat ku..
Mesejnyer berbunyi seperti berikut:
Cewah,ayat skema tu derrrrr..huhuhu
Rakan aku : Aku Mc 3ari,smlm nyaris kena masok wad.Aku
batuk teruk.2hb ni kalau kesihatan aku dh ok,aku masuk keje
ah.Kalau x kena masuk wad..
aku copy sebijik2 sms dr rakan aku ni
Aku dgn pantas nyer capai tpon n coll dia utk bertanye khabar..
prihatin aku kang..dushhhh2
Risau dowhhh,kawan2 tak cht kenalah prihatin ckt.
Wlaupon cme brtanye khabar melalui tepon tp
kawan kita ttp akan hargainyer..
tu pun if jenis kawan yg pandai hargai lah..
if tak,ko pikir lah sendiwi..

Bluerrrrrkkksssssss,padan muka aku
taley dating ngan pakwe....
Dating2 gak tp keje mesti di utamakan..
Hujung bulan masyukkk...
tu yg syok tu,leh shopping...
Weh2,taley shopping sgt save bajet
utk kahwin lakkkk nanti...huhuhuhu

*Motif,letak picca ni..Baby,nper hitam gelap sgt tangan u*
Miahaaaaaaaaaahaaaahaaa,larikkkkkkkkkk..

6 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

laki kalau itam xpe la...
=)

Linda Sidek berkata...

Meniti malam/senja:)
Nper kalo pompuan itam xboley erkk?

Tanpa Nama berkata...

huhuhu..
hitam pn x pe..
jnji laki..
hahahah!

norhaizan berkata...

alolo...siannyer inda kena datang wat ot...tp xpe, gaji nnti masyuk kan..tu yg best tu..

xpe, lelaki kena berkulit gelap...baru la lelaki...hihi

* f i f y berkata...

hehe....sabar ye darl...
btw..babe...i da folo u taw...
:)
nk kene tuka link ni..
hee

cik helena berkata...

bukan itam lah inda yg putih sangat!haha