28 Mei 2010

..JaWaB TaG DaRi KaK iZa..

KaKaK TiRi aku ni dah mengeTAD aku..
So apa lagi dengan pantas dan lajunya aku nak menglangsaikan hutang tag ni..
Jom layan apakah soalan2nyer..:)  
Cam soalan utk budak upsr jer..hahahahahaaaa


Apa tujuan kamu Join Blogger?
*Saya mahu ceritakan tentang kehidupan seharian saya,
tapi xsemua lah aku cerita..Hanya yg penting2 jer.
Dan saya suka take picture,so blog adalah salah satu
tempat utk saya tgok balik picture2 saya...Winkkssss2


Sejak Bila Join Blogger?
*Maybe dalam tahun lepas tarikh nyer
lupa lak pulak...Kak iza antara pengomen pertama
kat blog saya waktu tu...Thanks sis.
Utk alvin jgk,dia antara pefollow
yang sgguh rare bg gua..
eh,nper tiba2 kua ayat gua lak ni.?


BLOG siapa yg mula-mula sekali kamu bace ?
*Saya terlalu taksub ngan blog dia waktu saya mula2
baca blog dia..Hati terus jatuh cinta ngan setiap
pengceritaan kat blog nyer.Ayat sempoi,owner putih cantik,
blog warna black n red..wane kegemaran aku tu..
Bila saya dah mula buat blog saya cuba nak meniru
DIA,tapi lama2 hati saya terdetik utk buat perubahan..
So now saya dah jumpa identiti saya...
Ini lah saya BUDAK KECIK IN DA HOUSE...huhuhuhu,poyo..


Sepanjang Join dunia blogger ni,pnh terima komen yg tak menyenangkan ?
*Komen yg tak menyenangkan maybe takde tapi komen
yang mengguris hati tu adalah kot..Saya ni sensitif semua
benda nak terasa jer..huhuhuhu
Saya hargai setiap blogger yang komen
kat blog saya,tanpa kamu siapalah
akan nampak budak kecik ni..hihihi


P/S:Saya namo tag saper2 coz nanti diaorg marah saya sebab
Soalan2 ni susah sgt lah..Alasan terbaik punyer..


Ok Complited,sis saya dah langsaikan hutang..
Hope berpuas hati ngan setiap jawapanku..
..Bluekkkssssss,woi naper hidung cam serombong kapal?apakah?

5 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

serombong kah???
xla...
separa serombong jew...
hahahaha...
=)

Linda Sidek berkata...

Meniti Senja:)
Tak baik ko kutuk hidung aku,aku sentap kan..hahaaaaaaa

Nizam Awang Brahim berkata...

sesaje je ngaco...

Rowena Zainuddin berkata...

owhh zie madini..
cantik kan dia..
wena rse mcm nk jumpa dia life je..
dia org kuching jugak..
hehee~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

aku ngusik la...
hahaha...
=)