28 Mei 2010

..MaNeR NtaH CaRd ReaDers aKu HiLaNg..

Aduh maner lak hilang benda alah ni..Choii betol la weh....
Menjawab la ko melayan ngan pic2 gedik aku
yang baru di ambil ngan webcam secara langsung ni..
Segar dari ladang lagi tuh.
*Pestime aku take pic nampak gg*

Dear fify,i dah take pic nampak gg ni..
Tgok gg aku tak cantik lor,pah ni
jgn tye pasal nper aku take pic tak nampak gg tau..
nanti aku sentap sampai mati..huhuhuhu
Bler la nak pkai braces ni.???










Ok lah dak gemok ada coll ni,nak manjer2 ngan dia jap eh..
So Sad....So Sweet..:)
alvin pasti suka ayat ni...hihi

5 ulasan:

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

tasuke..
saja je ekk..

:::DaK KeCiK::: berkata...

Alvin takde umah:)
Namo sedey2,chill k..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

awat pic ko nie berterabur2 nieh...
:)

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ berkata...

wahh
sejak de wc ni
hehe
len kali nk tumpang sekaki ek bergmbr

* f i f y berkata...

hahahaha...
funny2...
but dear....
u still look cute..
seriusly....
:)
thanx anyway.... :D