05 Disember 2010

..BaGaiKaN PuTeRi..


Jika dunia,aku yang punya
akan ku dirikan sebuah syurga
Malam tanpa siang
Untukku bermimpi
Sepanjang masa
Tanpa kecewa
Bertemankan bintang yang setia..
Bagaikan PUTERI
kisah khayalan
Yang hidupnya suci dan sempurna..
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Ingat tak lirik lagu ni???
Yeyyyyyy,bagus..Tepat sekali..Pandai betollah korang ni..hihi
Ni antara lagu kesukaan aku time aku tecik2 dulu tau.
Bila dgar lagu ni mula lah aku berangan2 nak jadi puteri.
Dan cerita yang paling aku layan adalah cerita CINDERELLA.
Sungguh terpesona aku melihat segala apa yang cinderella tu pakai.
Dan yang paling aku ingat hingga sekarang adalah kasut kaca dia tu..hehe
Pernah sekali aku mengamuk kat mak aku sebab aku nak mak aku beli
kasut kaca cam cinderella tu,alih2 mak aku beli kasut biasa yang xder langsung
rupa kasut kaca cam cinderella tu..Mengamuk lah aku,baling2 barang pahtu
muncungkan mulut tanda protes..Mak aku ajak makan pow aku xmau,giler terok
perangai aku masa tecik dulu kang..Nasib baik mak aku penyabar orgnya..hihi,Love u mom..
!
!
!
!
Sekarang telah 20tahun berlalu..
Tapi perangai aku tetap sama..Sama bukan sebab aku suka mengamuk tu
tapi sama sebab aku masih suka kat watak cinderella..Satu kisah khayalan
yang terlalu indah ku rasakan..Alangkah indahnya andai diri ini cinderella..=)
(Wahai cermin ajaib,siapakah budak yg plg poyo lam dunia ni??hihi)
!
!
!
!
!
!
Korang lak apakah cerita2 dongeng yang korang paling suka tgok?
Meh ah cni kita kongsi2 sesama....
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

4 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

cermin telah memberi jawapan yg tepat....

..DaK KeCiK.. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
..DaK KeCiK.. berkata...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
Yayyy,terima kasih..

Jejaka Desa berkata...

Sekarang koi tengok lagi teruk berangannye...