21 Disember 2010

..CePatNya MaSa BeRlaLu..

Salam uols..
Pejam celik,pejam celik dah nak setahun dah kang..
Disember pon dah nak sampai ke penghujungnya.(amacam azam korang?)
ada yang tertunai ker Tahun ni?hihi
Tahun 2010 adalah tahun yang penuh dengan kejutan bagi diri inda.
Errrmmm,seperti yang korang tahu apa yang terjadi pada
perhubungan cinta inda ngan si budak gemok tu kang banyak
sangat mengajar inda erti bahawa setiap apa yang kita gengam belom
tentu akan jadi kita sepenuhnya..
Ibarat rezeki yang bukan tertulis untuk kamu,dah nak masuk
dalam mulut pon akan jatuh jua betol tak?
Rancangan Tuhan tiada siapa yang tahu dan tiada siapa
yang mampu menidakkan nya kang.
.
.
.
.
Kronologi sepanjang 2010
Dalam gambar tersimpan seribu maksudnya.
Sbb itu inda suka take pic pada
setiap peristiwa yang terjadi pada inda
dan kisah di sebalik pic2 ni hanya inda jer yang tahu..Winkkks








Selamat tinggal 2010..
Welcome 2011..
Sebelum tu jgn lupa wish besday inda kat fb tau
23 Disember 2010 ni..hihi
Ni N3 yang terakhir sebelum inda lik kg.
Nanti kang N3 pah inda lik dari kg la pulak nanti erkk.
Take care korang..Bye2
Mmuuuahahhhh..
















1 ulasan:

Jejaka Desa berkata...

Selamat bercuti.Balik jangan lupe bawok kerpok lekor weh...