31 Disember 2010

..SyhhhhHhhHHh..

Saya nak bagitau sesuatu ni....Jap2,nak tengok line clear ker tak..
Ermmmm,ok clear..
Pstttt,meh cni sikit nak bisik..Pasang telinga korang n berhenti buat kerja jap..
Camni ada sowang mamat poyo kat ofis saya ni cam pelik jer pangai dia..
Camner nak bgtau kowang erkkk?
Ermmmmmmmmm,sok lah saya cerita ngan lebih lanjut coz aku takut dia ada..huhu
Sekarang ni nak kerja pon kena berjaga2..atoiiiiii...
K lah sok sambung k,nak siap2 utk pulang daaaaaa..
Bye2..
Tgu cerita ni esok tau.
;)

3 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

bye2....

ArELeEz berkata...

isk3.. suspen nih!

Fahim 'n Alin berkata...

hahaha.. pandai kau wat suspen ea..

cepat2 ape dia???






http://fahimalin.blogspot.com/2011/01/hidup-gua-memang-indah.html