01 Disember 2010

..PeNgaRuH DaRi Kata2 Org MeMaNg Kuat Kan?..

Salam..
Faham tak ngan tajuk N3 aku kali ni??
Ermmm,sebenarnya aku tengah sedih ni....
Tapi bila fikir2 balik rasa cam budak2 jer aku ni...
Nak tahu kenapa aku jadi cam gini?
Nak di jadikan cerita pukul 3 tadi aku g punch card utk membe aku..
Dia masok kjer lwt ckt so aku lah yang ne cover kjer dia sekejap.
Then terjumpa lah ngan seorang makhluk Allah ni..
Bermula lah perbualan yang menyayat dan meruntun jiwaku..sobsobsob:((((
Dia:Lindaaaaaaa,nper da kurus sgt ni?(muka cm terkejut)
Aku:Haaaaaah,kurus?(xlh terima hakikat)
Dia:Yer,dlu tgok tembam ckit..(Bler msa ntah aku tembam)
Aku:Biasa2 jer ni,timbang still lg berat yg dulu..
Dia:Betol lah Linda,ada ambk pil diet erkk?
Aku:Ehhh,xder lah.(aku yg kerempeng ni dia ckp ambk ubt diet,hurrrrmm)
Dia:Mkan lah byk ckt tau,kurus2 xcantik sgt..Hilang manis tu.
Aku:Saya dah makan byk dah,tp still xnak naik2 badan ni.(time ni aku nak nangis da)Ermmm,xper la saya masok offis dulu yer.
Dia:Ingat pesan saya tau,makan byk ckit pah tu jgn lah diet2 eh..
Aku:Yer2,terima kasih sudi bgtau yg saya kurus cam jerangkung ni..huhu
Pah tu aku mula dah naik resah,sedih,pah tu macam2 ag perasaan yang bermain lam
kepala aku ni..Mula lah moody..Padahal sebelum tu mood aku ceria giler..
Ermmm,betol lah kata org kata2 org ni akan wak kita down dan hepi dalam
sekelip mata ajer..Ada sape2 setuju ngan pendapat aku?

Tiada ulasan: