09 Disember 2010

..BiDaN TeRjUN..

Salam Readers..





Ni bukan cerita inda sambut kelahiran baby ker apa erkk..
Ni inda nk story sal cerita pada petang semalam yang inda berkebun secara kebetulan..
Kenapa kebetulan?Sebab nya makcik tuan umah tu ada datang mjenguk umah nya so
memandangkan inda duk rileks tanpa mmbuat apa2 inda tolong lah tengok..hihi
Mula2 tengok aje pah tu terdetik rasa nak nolong la pulakk..
Terjadi lah aku bidan terjun lam bercucuk tanam ni..
Sumpah,seumur hidup aku xnah bercucuk2 tanam ni...
Padahal aku ni budak kg jer yang mana mak n ayah aku ada gak
bercucuk tanam kat kebun di kg aku tu..Tapi tak tahu lah aku xnah
rasa nak nolong pon time tu..Mgkin aku takut lam tanah tu ada cacing yang kecik2 tu kot..
euwwwwww..!!!!!

Dan ini hasilnya setelah saya menjadi tukang kebun secara tak sengaja..hihi
Seronok gak bercucuk tanam ni erkk..
Pstttt,makcik tu cakap time kita nak tanam sesuatu pokok tu kita kena selawat dulu tau..
Baru lah berkat..Berbudi pada tanah ni untung,hasilnya akan tiba nanti..=)




1 ulasan:

Rowena Zainuddin berkata...

amboiii bercucuk tanam..
wena kalo ddok kpg selalu laa..
nie kat umah xde laa..
heehee~