29 Disember 2010

..XMaChO LaNgSuNg La Ko BrO..

Salam...
.
.
Ni N3 goreng pisang panas ni.
Kejadian ni baru jer berlaku jak tadi.
Bila on9 FB adalah seorang mamat ni xabis nk chat ngan aku.
Setiap kali aku ON fb setiap kali tu lah dia chat n bg salam kat aku.Sebab kesian punya pasal aku layan kan jer lah,bukan mau mggatal tp aku mau tahu per motif sebenar dia sbb selalu sgt dia usha aku kat FB.Ok fine aku layan chat dia.Dia tyer khabar,tyer tggal kat maner...WTF!!
Bodos kang padahal tgok lah sendiri kat wall fb aku tu.Nak pikat biarlah cerdik sikit bro barulah orang pompuan cair n ayat mesti mau manis.Tapi aku ko xleh pikat ah coz aku dah nak di ikat sat ag.hahahahaaaaa
.
.
.
.
.
Ok berbalik lagi pada cerita tadi.Dia tyer lah aku dah berpunya ker belom..So aku jawab aku dah bertunang.Dia ckp kenapa xder pic tunang pon..Then aku cakap lah sjer xmau tnjuk.5minit tu boleh lak dia marah2 aku ckp aku penipu sbb aku xpublish gbo tunang aku.hahahahaaaa,budak ni mental ker apa..Teros aku removed dia dr FB aku.Pah ni nak berhati2 lah add kawan2 kat FB. "Mampus mamat tu menyumpah coz aku removed dia"
hahahahahaaaaa,gelak syaitan jak.

5 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

menggatal la tue....

Lovely Bella berkata...

aiyaaaa ini olang pun ada ke.. iskk. dh x dpt.. nak mrh2 plak.. aiyo.

Yana@Nana berkata...

hehe biasa lelaki kan kalu tk dapt dimaki..
hrm yana takkan terima mane2 lelaki kot.. coz mls lh dh kawin nie.. kekawan lama jer.. ex2 pun tak hingin nak terima..ppuan pun mane kenal.. bahaya ppuan n lelaki skang.. mcm2 bolh jd ISU@CERITA lagi2 kt FB.. bahaya bahana FB NIE

intanurulfateha berkata...

td pun i ade remove org dr fb sbb die kutuk i freehair >.<
pdhal ade pic die tu pakai short nmpak lutut, bukan ke laki x leh nmpak lutut
pastu pic die dgn pompuan freehair
tu x pe plak ek? zzzz
mental!

adventure mama berkata...

hehe..cacatnye orang itu..:P

BTW i folo u~ :P