12 Jun 2010

..BoWiNg aKu SenSoWaNg Kat OffiS Ni..

arrrrrrrrrrrrr,bowing giler ni..
Nak bukak FB tp acces denied la pulakkk..
Nak berblogwalking jer lah..
Woooiii,kowang ujung2 minggu ni tak gi jalan2 ker?
Semalam pon demam bola dah bermula kan..
Berpesta lah kowang wahai kaum adam yer..
Berpesta2 jugak tapi kaum hawa yang tersayang tu
jgn lupak ea kan tak pasal2 tarik muncung lak..huhuhuhuhu
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Dak Gemokk dah demam bola gakk tu..
Bila col asik nk cakap sal bola jer..
Nyampah nau,nasib baik dia sokong team BRAZIL
rajin gak aku nak melayannya..huhuhuhu ~motif~
Nak tunjukkan pic cincin tu jah..^_0

10 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

brazil xkn kemana...
hehehe...
;)

::DaK KeCiK:: berkata...

Meniti Senja:)
How come u...grrrrrrrr
Bluerrkksssssssss...

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

aku penyokong setia japan la..

Frodo Baggins berkata...

alaaaaa alvin.
lu pnyokong parit buntar.
lagi nak spedo kata japan
mentang dak sabariah emon kat jepon nun. wakakakkaka


>>___<<



hye dak kicit.
wa sokong inggelen
lu?? jom sokong. wooohaaa

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.cincin tunang ke yang? ;p

Rowena Chasez berkata...

sama kes...
mr tuyuk pon asik ckp pasal bola je,,,
wuwuuuu~

Jejaka Desa berkata...

Penyokong Brazil ke ni????..

Stilla berkata...

pa motif tayang cincin tu yunk??? huhuhu

Yana@Nana berkata...

cantik cicn.heheh ha.. beli ke org kasi ni..

INDA pangil yana kakak.. mmg tak patut yana lbih muda dr inda ..
kelakar je pangil akak.. cm dah tua je yana ni.. nak stell muda gak..
jgn marah...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

kak umie aida
aku pyokong afrika selatan
hehe



da tunang ke?