26 Jun 2010

..CoNteSt MaTa MeNaWaN..

Wahhhh,mata ku menawan ker nak join2 contest mata menawan ni...~
Thanks to fify yayunk coz tag inda utk join contest ni..
Inda akan tunaikan perintah mulai dari sekarang yer.
Lgpon ngah pening2 lalat ni nk wak N3 sal per,ada N3 sal
Contest ni kiranya blog inda idup lagi lah yer..hihi
@
@
@
@
Pada yang join boleh ajer sbb syarat dia
xlah susah mner pon dan tiada syarat2 tertentu
cuma kowang bila dah buat ini N3 sal contest ni
kowang perlu tinggalkan link kat comment blog
cik fatin kita ni ea dan tag lah sape pon yg kowang suka.. Ok jom kita tengok pic mata paling menawan
by cik Linda kita....
are u Ready!!!!!!!!!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaaaaaaaaaaa
Pic ni telah di gubah oleh saya sendiri..

@
@
@
Dan inda nak tag
-Si RoWena
Si mata cantik n mulat..
Jgn lupa join tau,ko pasti menang punyer..^_^

9 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

ko dengar tue rowena...
ko ade satu lagi contest...
hahaha...
;)

~ceRRy beRRy~ berkata...

cantiknyeee mata dia! ;)

alvin takda rumah harga 8juta berkata...

aku harap nanti ada kontest perut menawan dan pusat paling dlm..

kompom aku yg menang k..

* f i f y berkata...

hehehhe...
cun3..
:)

Jejaka Desa berkata...

Matanya lirik2 selalu
Senyumnya manis2 ayu..

Stilla berkata...

chantek mata ko yunk...=)

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

kl menang moto, tlg bg aku sport rimnye ye

norhaizan berkata...

gud luck inda...mata inda mmg cantik..nor heart sgt tau ngn mata inda..nway, semoga dapat tempat pertama yer..

Mazru Majid berkata...

salam..

lama tak nyinggah..oang laki bole joi gak ke?