01 Jun 2010

..Ku TerTiPu..FullstoP!!!i hate it.

Sumpah sampai sekarang inda rasa
cam geli tekak lagi ni..sobsobsob
Cerita nyer cam gini,semalam Bos inda
nak lanje inda n org2 kat ofis ni maman..So kitaorg pergi ke satu kedai ni
yg xbrapa jauh dari tmpat keje inda..
Inda pada pagi tu lapar mmg tahap
gaban punyer lah sampai ketar2
tangan ni menahan lapar...Sila jgn percaya.
Bos inda pun order lah makanan..
Dia order nasi minyak lauk kari daging
utk inda..Tanpa berfikir panjang
dan tanpa bertanyer inda terus ngapppppp
dan ngaaapppp sampai licin pinggan tu..
Lapar kata kan,mmg xpandang kiri kanan doh..hahahaa
Sesudah makan,bos baru bgtau yang kari yang inda
makan tu adalah kari teeeetttttttttt...
Padahal dia tahu yg inda mmg xmakan benda alah tu.
Oh my god...
Inda rasa macam nak tembak
jer boss inda masa tu macam dalam pic kat bawah ni..
Grrrrrrrrr,i hate it..
Not jokes!!!!!!!!!
@
@
@Nak tahu tak kari aper yang inda makan tu?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Kari KaMbiNg

*Tapi nper masa inda makan tu rasa nyer cam daging biasa jer?*
Bluerrrrkkkksssss,terus inda pening2 lalat selepas inda
tahu tu adalah kari kambing..Nper la boss inda tu %&*^%$#$%
sangat kan...
@
@
Utk ubati rasa sakit hati n geram ni
baik inda layan VIDEO yang funny
ni..Kowang faham2 jer lah apa
yang diaorg cakap kat video
ni erkkkk..huhuhuhuhu

3 ulasan:

angah iza berkata...

nasib baik inda x pengsan pas makan daging kambing tu :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

kenapa ko xmakan kambing???
geli atau takut saket...
kalau ade saket jgn kene kambing...
leh tumbang...
;)

Stilla berkata...

cian kat inda..huhuhu...tilla pun tak makan kambing....huhuhu