15 Jun 2010

..XtiVi Ku Di HaRi iNi..

..Salam,selamat petang semua..huhuhu
camne nak mulakan ni ea?
errrrrmmm,inda baru online ni..
Bukak blog n bukak facebook inda..
ada sowang tu kan cakap muka saya cam umie aida..hahahaaaaaaa
kelakar betol..Cam umie kalsom ada ah inda tgokk..^_^
*mood 60an kejap*
ni pic latest tau..hihihi
panas lagi tuh.
Hari ni xde lah kemana sangat
cuma pagi tadi Budak tu ajak temankan dia
jogging..So saya layankan ajer lah.
Walaupun tubuh ni dah sedia slim world gitu..mihahahaaaaa
*Haisyyyyhh,org nak itat rambut pow nak ambil gamba gak*

Penat siot,tp best jogging ni leh kuar kan peluh2 yg terkumpul..
inda ni jenis payah nak kuar kan peluh.
So aktivi ni elok sgt lah utk saya..hihi



*Tgokkk budak Temok tu dah sampai*


*FoReVeR*

.. TaMMaT..
Naik bukit ni pada pukul 0900am.Kowang tahu turun2 nya pada
pukul braper?huhuhuhuhu
Pukul 12oopm baru turun..Budak tu asik merungut jer ckp
Dia-tulah sayang,selama ni org ajak jogging malas ni lah jadinyer..
Cepat semput.
aKu-Weeekkkkkkk!!!!!!baby suka membebel..hahahahhaaaaaaa
Semoga kebahagiaan ini akan kekal berpanjangan..
Sayang kat dia sangat2..
^___^

8 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

>>___<<

muka lu cam tiz zaqyah sikit.
mungkin. hahahahaha
joging tuk sehat .. x gemok pun kene.
woohooooo dgn 'tomok'


tomok? x minat. ngahahaha

::DaK KeCiK:: berkata...

Frodo:)
Tiq zaqyah cam muka inda kan..hihi
Bkn tomok lah bro tp temok(gemok).

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

semoga kekal selamanya...
amin...
;)

Redbloodsnow berkata...

a'ah lah yang. cam muke umi aida ckit...wewittt..hehehe. eh, sape puteri ayu tuh ek? meh kasi zie link FB die. xde zie kwn name tu

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

ehem2..aku ke yg puji tu?
aku dah lupe

hahah



joging smbil date ek?hehe

Rowena Chasez berkata...

inda lpas nie kalo g jogging jak wena skali tau..
hehehee~

helena's berkata...

putihnyelah innda nih,,macam kapur dah cikhel tgk!cun!

Yana@Nana berkata...

salam... semoga berbahagia yer.. amin..