17 Jun 2010

..MaKaNaN aPa YaNg KoWaNg SuKa MaKaN if PetaNg2 Ni?..

@
@
@
@
Wah,keji ah inda nunjuk kat kowang
makanan2 best ni semua..^_^Kecur liur ah kowang ea..
if inda kan petang2 mesti inda cari
goreng pisang n keropok lekor
untuk di mamah..Di tambah lak
ngan sos cili yang di buat sendiri oleh inda,walaweh meleleh
air liur ko..Sos cili yang nenek inda ajar,very the simple n pekat..
Nanti ada waktu inda demo kan pada kowang
cam ne cara2 nak wak sos tu ok..Sgt mudah n senang di buat..Winkss2..
@
@
@
@
@
@
@
Nak2 lagi goreng pisang n kopok lekor yang panas2 tu
di makan bersama ngan ni........
Dan ini....
Ok,now inda dah berjaya wak kowang terliur..hihi
Cepat2 pergi beli sekarang..*__*
Jemput makan ye semua...
^_0

10 ulasan:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

wargh!!!

jaat

ko saje je nk dera mental aku kn..




kruk kruk~~ (bunyi perut aku)

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

eh..gua fes la!

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

2nd n 3rd!


huahuahuahua!

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

kamen..lu sengal kan..



inda..
lu saja kan..
tayang makanan bole buat org gemok..


nge~~nge~~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

giler sedap...
;)

Stilla berkata...

uuwwwaaa...sedap giler tu yunk...
aku dah mengidam dah nak makan keropok lekor tu...

nanti ada masa ajar buat sos tu ekkk..=)

dayana's Blog berkata...

sedapnyaaa....
hehe
salam kenal..
Visit me yah my page
Or my site @ Trimakasih

angah iza berkata...

inda,sis nak menu sos kepuk lekor tu.
nnt ajar ek.

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.dem
.sume fav i!
.lapaaaaa
T____________T

|| nemo mimosh || berkata...

sedapnye.nak kopok lekor je !