20 Jun 2010

..KoD LeMaK BaBi DaLaM BeNDa aLaH Ni..Errrrkkk!!

Waaaaaaaaa,ini adalah contoh2 emosi aku saat first aku terima perkhabaran
yang kurang enak itu..arrrrrrrrrrhhhhhhh,tidakkkkkkkkk!!!!! Kowang nak tahu kenapa?
Padahal tajuk kat atas terang2
dah tertulis kan..huhuhu..Mongokkkk!!
@
@
@
@
@
@
Kerana ini....
Waawawawwaaaa,aku nak meraung lagi
coz benda alah ni lah aku slalu duk maman dulu..
Bkn aku jer tapi adik badik aku pon turut
sama maman..Oh my god!!
Tulung2 samak pewut aku balik..):
Kowang nampak ape yang tercatat di situ?
if xnampak xreti2 nk klik kat pic tu.;)
ada kod lemak babi..apakah?
Kenapa bawu sekarang bawu kita
nak sedari bahawa se nya ada kod lemak
babi dalam jajan tuh?Padahal Cop halal ada..
Xfaham aku.
@
@
@
@
Dan yang jelasnya aku dapat tahu dalam PRINGLES ada jugak kod lemak babi ni,
if tak caya ko tgok kat kt kod tu ada tertulis ni E471 kat ingredients nya tu.Errrmm
mmg patutlah Allah turunkan bala influenza H1N1 tu..Bijak betol org kafir lahanat ni
memperdayakan kaum muslim hanya dari makanan sahaja..Ingat lah kebijaksaan
mereka tidak akan kekal lama dan suatu masa nanti yang akan ditetapkan oleh Allah
S.W.T org2 mukmin akan bangkit jua..InsyaAllah..
Jika anda prihatin sila alert makanan2 yang anda maman..
Ingat dari makanan juga akan membentuk keperibadiaan kita.
ASSALAMUALAIKUM!!

9 ulasan:

::DaK KeCiK:: berkata...

Errrkkk,dan jikalau kita dah termakan macam mana kita nak buat ea?

* f i f y berkata...

erkkk!!! mmg kompom ader piggy ke dear???
time kekanak mmg la makan tuh... aiyoo.. demn..
pringles oso...
nape la JAKIM tak pantau tol2..
ish~
kite mane la nk alert ngan no siri tu..
uwaaaa :(

::DaK KeCiK:: berkata...

Fify:)
Tulah pasai...
wawawaaaaaaaaa,nk nanis samalah.
;(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

aku juga perlu samak....

Nazatul shima berkata...

uh..jenuh nk makan pasir kasi samak perot ti..huhu..ya allah..jahat betol kafir durjana ni!

::DaK KeCiK:: berkata...

Meniti senja:)
:0


Nazatul shima:)
Samak ngan clorox ok x?
;D

touyakaruma berkata...

Kalau dekat Malaysia E471 adalah untuk lemak sayuran bukan lemak haiwan . Babi sejenis haiwan bukan sayuran ...

E110 pulak adalah pewarna yang menjadikan sesuatu makanan menjadi oren .

~LiNDa~ berkata...

touyakaruma:)
Errrr,sy hanya mnyebarkan berita ini..Klau silap hrp di maafkan.Lgpon xsalah sekadar peringatan jer..

Peace!!

si para para berkata...

tu la..mereka akan lakukan apa sahaja untuk merosakkan kita..